Perfect Touch Eyeshadow

Hello,vandaag een review over een product dat ik een tijdje geleden bij de Big Bazar heb gekocht. Ik heb het over het Perfect Touch Eyeshadow palette in de kleur 01. In dit palet zitten 3 tinten blauw.


Ik ben fan van blauw op de ogen en dit palet kon ik niet laten liggen voor €1,49. Ook had ik uit Engeland goede verhalen gehoord over Perfect Touch, maar dat bleek een andere fabrikant te zijn. Ik had beter kunnen laten liggen want ik ben er niet tevreden over.

De verpakking is van goedkoop plastic, zo goedkoop dat ik bang was dat het kapot zou gaan als ik het liet vallen. Zodra je het open hebt merk je dat het drie uitneembare blikken dingen zijn, wat niet getuigt van kwaliteit.


Het is moeilijk aan te brengen op de ogen, terwijl het swatchen heel makkelijk ging. Het was heel korrelig en wat ik uit was geschoten heb ik met make-up reiniger voor waterproof make-up moeten verwijderen. Na een dag dragen ging het ook niet gemakkelijk van mijn ogen af, en dus heb ik het met waterproof make-up reiniger gedaan. De volgenden dag deed ik de andere kleur op en liep het uit door de regen. Die middag heb ik het in de klein chemisch afval box gedaan.
Ik raad hem af en ik hoop dus dat ik binnenkort iets van perfect touch uit Engeland kan bestellen.

 

Heb jij ervaring met 1 van de 2 varianten van Perfect Touch?

6 gedachten over “Perfect Touch Eyeshadow

  1. Ik heb totaal geen ervaring met make-up in het algemeen. Ik houd er zelf erg van om gewoon “naturel” te blijven. Bovendien heb ik niet veel tijd om make-up op te doen.

    X

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik heb ook een mascara van perfect touch, maar dat is ook van een andere fabrikant met slechte kwaliteit.
    De kleuren van de oogschaduw zijn wel mooi alleen jammer van de kwaliteit.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie