Mijn verslaving aan telefoonhoesjes

Hoihoi,

ik weet dat ik had beloofd om van deze blog echt een beautyblog te maken, maar persoonlijke artikelen vind ik gewoon veel te leuk om te schrijven. Dit keer gaat het om een “onschuldige” verslaving: Telefoonhoesjes.

Sinds dat ik mijn IPhone 5s heb, ben ik me er ineens heel bewust van dat een telefoonhoesje ook echt iets kan bijdragen aan je outfit. Mijn eerste telefoonhoesje voor deze telefoon was er een van FashionChick.

Het grappige is dat ik met hoesjes ben begonnen omdat mijn telefoon lelijk zwart is. Ik wou zeer graag een witte/zilveren, maar dan moest ik een maand zonder telefoon door het leven. Iedereen weet dat dat als tiener onmogelijk is. Ik wou de lelijke kleur verbergen, en nu koop ik bijna alleen witte en zwarte hoesjes. Hypocriet, I know.

img_3923Iedereen van het vrouwelijke geslacht (en de paar enkele mannen die het met ons eens is) weet dat een hoesje een geweldig accessoire is, dat het een toevoeging aan een outfit is en dat ze duur zijn. Die tijd is voorbij. In de periode dat ik aan hoesje verslaafd raakte heb ik ook aliexpress ontdekt en de one yuan profit wholesale store, dit is een verkoper op aliexpress met extreem veel telefoonhoesje voor aantrekkelijke prijzen. Mijn ervaringen met deze verkoper zijn dat de hoesjes goed om je telefoon zitten, eruitzien zoals de foto en binnen 10 dagen geleverd. Het nadeel is er voor onze samsung gebruikers en idialisten, voor samsung-gebruikers is het aanbod niet zo groot en ze komen uit China, dus: kinderarbeid en lage lonen. De rest kun je zelf invulen.

Ik moest dit gewoon met jullie delen, en nu ga ik verder genieten van mn maskertje en opzoek naar meer hoesjes!

Waar haal jij jou hoesjes weg?

Een gedachte over “Mijn verslaving aan telefoonhoesjes

Plaats een reactie