Mono oogschaduw Douglas nummer 25 

Hoihoi,
Het is vandaag weer tijd voor een standaard post, namelijk de review. De review van vandaag is van een mono oogschaduw van de Douglas.

 

Ik heb deze oogschaduw voor mijn verjaardag gekregen en ik ben verliefd op de kleur. Ik heb nummer 25 een bruin paarse kleur met een shimmer die net opvalt op jou ooglid.


De mono oogschaduw van Douglas kost €9,95, bevat 2,5 gram en is 36 maanden houdbaar. De verpakking is milieubewust, want zodra hij op is mag hij bij het plastic afval. Weet wel dat als je hem weggooit na 36 maanden en er zit nog wat in dat hij dan in de rode box van het chemische afval moet.

 

De verpakking vind ik een chique uitstraling hebben. Hij is van hard plastic, met een groot venster waardoor je de kleur ziet. Bovenaan het venster staat nog klein, maar aanwezig, het logo van Douglas. Als je de oogschaduw opent dan zie je dat de zegel van de Douglas mooi in de oogschaduw is gedrukt. Verderop je als je heel erg op details let de pan waarin de oogschaduw zit, maar het lijkt erop dat het zo hoort. De verpakking gaat makkelijk open en dicht en zegt klik als je hem dicht doet.


In het gebruik is het een fijne oogschaduw. Hij is niet poederig. Je kunt de kleur heel mooi en geleidelijk opbouwen en hij blend ook heel gemakkelijk. Je ziet ook heel duidelijk een glitter.

 

De oogschaduw blijft een uur of 5 goed zichtbaar en daarna vervaagt het en hoop het niet op. Een avond uit overleeft deze oogschaduw wel, maar met een schooldag moet je opletten. Let wel,dat ik een dunne laag aanbreng en de houdbaarheid bij jou dus anders kan zijn.

 

Ik raad deze mono oogschaduw aan iedereen aan, omdat het een goed product is voor een niet al te dure prijs.

 

Welke mono oogschaduw is jou favoriet?

Plaats een reactie